Turpmāk “Rīgas satiksmes” klienti tiks apkalpoti klientu centros: Brīvības ielā 49/53,Brīvības gatvē 384b,Prāgas ielā 1,Kurzemes prospektā 137 un Spīķeru ielā 1
No 19. jūlija “Rīgas satiksmes” klienti tiks apkalpoti piecos klientu centros: Brīvības ielā 49/53, Brīvības gatvē 384b, Prāgas ielā 1, Kurzemes prospektā 137 un Spīķeru ielā 1, savukārt nelielās klientu plūsmas un apgrūtinātās vides pieejamības dēļ tiek slēgts klientu apkalpošanas centrs Brīvības ielā 191.
Minētās izmaiņas ieviestas, jo klientu apkalpošanas centrā Brīvības ielā 191 tika apkalpots ļoti neliels klientu skaits, tāpat, raugoties no vides pieejamības viedokļa, šis klientu apkalpošanas centrs atradās otrajā stāvā, tāpēc nokļūšana klientu centrā bija apgrūtināta gan senioriem, gan vecākiem ar bērnu ratiņiem, gan arī cilvēkiem ar kustību traucējumiem.
Vairākas darbības iespējams atrisināt attālināti un aicinām klientus šo iespēju arī izmantot, lieki nedodoties uz klientu apkalpošanas centru. Taču joprojām jauna e-talona saņemšana vai nomaiņa, kā arī atlaides saņēmēja statusa noformēšana un citas darbības, kurās ir nepieciešama klienta personīga identifikācija, iespējama piecos "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centros - Brīvības ielā 49/53, Brīvības gatvē 384b, Prāgas ielā 1, Kurzemes prospektā 137 un Spīķeru ielā 1.
Atgādinām, ka „Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centros klienti tiek apkalpoti pēc iepriekšēja pieraksta. Pierakstīties klientu centra apmeklējumam iespējams gan pa informatīvo tālruni 20361862, gan mājas lapā: https://pieteikums.rigassatiksme.lv/TimeSlot/Register. Apmeklējot klientu centru, apmeklētājiem jālieto mutes un deguna aizsegs.